infoMátrix Zrt.

Szolgáltatások

Érdeklődő látogatóinkat díjtalan bemutatóval segítjük döntésük meghozatalában. Kérésre elvégezzük a rendszer telepítését, paraméterezését. Igény esetén partnerünk tarthatja adatait az általunk biztosított tárhelyen. Betanítjuk a majdani kezelőket a rendszer használatára, az ügyviteli folyamatok helyes leképezésére. Vállalkozunk a korábbi informatikai rendszerben felhalmozott adatok migrálására. Ügyfélszolgálat biztosításával nyújtunk azonnali segítséget az elakadt, elbizonytalanodott vagy egyszerűen gyakorlatlan kezelőknek. Honlapunk felhasználói oldalain tájékoztatunk a friss verziók újdonságairól, letölthető anyagok segítenek a ritka funkciók használatában. Folyamatosan hozzáigazítjuk a rendszer megoldásait a változó jogszabályi környezethez. Megszakítás nélkül dolgozunk a rendszer fejlődésén. Hatékonyabb, kényelmesebb és újszerű megoldásokat eszelünk ki rendszeresen.

Támogatás, ügyfélszolgálat

Az InfoMátrix Zrt. az általa üzemeltetett rendszereknél biztosítja a gyors és hatékony hibaelhárítást. Vevőszolgálatunk a bejövő jelzések alapján (telefon, fax, E-mail vagy belső hibajegykezelő) dokumentálva a bejelentést egy folyamatosan bővülő adatbázis alapján lehetőleg azonnali megoldást kínál, vagy az illetékes szakember részére továbbítja a problémát. Amennyiben ez hardver vagy kommunikációs hibára utal, megfelelően leírva továbbítja a közreműködő cég illetékes vevőszolgálatához.

Irodánkban a feladatra dedikált kommunikációs szerver üzemel. Munkaidőben szakembereink az interneten keresztül azonnal meg tudják kezdeni a felmerült problémák elhárítását, de szükség esetén a helyszíni kiszállást is tudjuk vállalni. A fentiek ellátására 2 Internet szolgáltató, 5 fővonal, 12 mobiltelefon és 5 személygépkocsi áll rendelkezésünkre. Mindezek mellett ügyfeleink részére folyamatos konzultációt biztosítunk a rendszerhez kapcsolódó ügyviteli problémák témakörében is.